Allmänt

Träningstider Innebandy HT 2022 – VT 2023

Se kalendern för pågående träningsgrupper!

För att vara med på våra aktiviteter ska man vara medlem i föreningen. Uppdaterad information om enskilda aktiviteter kommer via vår medlemsapp, Cardskipper. Information om hur man blir medlem i Duveds IF hittar ni här.

• Lågstadiet, årskurs 1-3
    • Träningstid på måndagar kl. 17.30-18.45.
    • Denna grupp bygger sarg, föräldrar hjälper till med detta före träningen.
    • Vi vill att alla spelare i denna grupp har skyddsglasögon på träningen.
    • Välkommen att höra av dig till föreningen, eller prata med ledare på plats, om du är intresserad av att hjälpa till att träna denna grupp!
  • Mellanstadiet, årskurs 4-6
    • Träningstid på måndagar kl. 19.00-20.30.
    • Extra träningstid på torsdagar kl. 19.30-20.30 (21.00). Se kalendern för aktuella torsdagsträningar!
  • Högstadiet, årskurs 7
    • Träningstid tillsammans med mellanstadiet på måndagar och torsdagar.
    • OBSERVERA: Högstadie (ÅK 8, ÅK 9 och gymnasiegruppen är ej aktiv i nuläget. Välkommen att höra av dig till föreningen om du är intresserad av att hjälpa till att träna denna grupp! Utrustning, kunskaper och kontakter finns i föreningen.

Kontaktperson för innebandyn: Henrik Lindström

Vi ses i Duvedshallen! Förening Duvedshallen