Klubbkläder

Duveds IF har inlett ett samarbete med Stadium genom det som kallas Team Sales. I och med detta får föreningen en egen web-shop med produkter designade specifikt för Duveds IF. Tanken är att alla ska kunna köpa föreningskläder på ett smidigt och prisvärt sätt. På detta sätt sprider vi även klubbens varumärke samtidigt som vi ökar samhörigheten bland våra aktiva. I dagsläget kommer det vara sommarkollektionen som går att köpa vi denna webshop. Kollektionerna för de olika vinterdisciplinerna kommer ni att hitta info om här när det närmar sig vintern.

Föreningen tjänar bonus genom alla varor som handlas i vår web-shop. Vidare finns det även möjlighet för den enskilde att koppla sitt Stadium-medlemskap till Duveds IF genom konceptet ”Stöd din förening”. Detta gör att föreningen samlar en extra bonus på allt man handlar på Stadium. Viktigt att påpeka är att den egna, privata, bonusen inte påverkas. Läs mer om det hela på https://www.stadium.se/stod-din-forening.

Notera att man inte behöver vara aktiv i någon av föreningens sektioner för att handla i web-shopen eller knyta sitt medlemskap till föreningen. Alla är alltså välkomna att handla och stödja Duveds IF!

Du beställer dina Duveds IF kläder via stadium.se/foreningar. Det funkar precis som i en vanlig webshop. Leveranstid brukar vara ca 5 arbetsdagar och det levereras till ditt närmaste postombud.

Beställ dina klubbkläder här