Välkommen att bli en del av Duveds IF!

För över 100 år sedan grundades Duveds IF. Sedan dess har klubben haft en lång och bred förankring när det gäller svensk skidhistoria både inom längdskidor och alpint. Under tidens gång har Duveds IF breddat sin verksamhet och idag är klubben även aktiv inom löpning, orientering, barngymnastik och innebandy. Ända sedan grundandet 1909 har Duveds IF varit en klubb som värnar om allas rätt att vara med och varit en symbol för glädje och gemenskap.

Medlemsår

Medlemsåret sträcker sig från 1/9-31/8.

• Medlemskap enskild (barn/ungdom/vuxen) – 300 kr/år
  • Medlemskap pensionär – 200 kr/år
  • Medlemskap familj – 600 kr/år

Medlemsförmåner

• Fjällsport i Duved:
    Till medlemmar:
    • 20% på hårdvara längd- & turutrustning (skidor, pjäxor, bindningar, stavar).
    • 10% på relaterade soft-goods: längdkläder, underställ, längdhandskar, längdmössor (ej skalplagg och alpinhandskar etc).
    • 20% på verkstadstillbehör & valla (borstar, filar, vallajärn, m m)
    • 20% på Umara (kosttillskott, träningstillskot, energidryck, m m)
    • 20% på skiduthyrning till medlemmar (kan ej garanteras under högsäsongsveckorna – jul, sportlov & påsk).
    • Schysta rabatter på verkstadstjänster (slipning, valla, osv) – fullständig prislista i butiken.
    Till medlems familj och nära vänner:
    • 10% på hårdvara längd & tur.
    • 10% på skidhyra.
    * Rabatter förutsätter att aktiv DIF-medlem uppvisar medlemskort i Cardskipper i butik, även vid köp/hyra åt familj/nära vänner.
  • Skistarshop Duved – 25% på skidslipning.
  • Hanson Concept Store Åre – 20% på ordinarie pris i hela butiken, utom Gopro, samt 40% rabatt på Silverslip och 25% rabatt på övriga slipprodukter.

Löpande information

Vi som förening har valt att använda oss av tjänsten Cardskipper för att hantera medlemsregistrering samt göra informationsutskick. Efter att du genomfört registrering (länk nedan) rekommenderar vi starkt att ni laddar ner appen Cardskipper till er telefon – appen finns i AppStore för iOS  och i Google Play för Android.

Registrera dig som medlem här